Рубрика: Հայոց Լեզու/Գրականություն, Ստեղծագործական, Իմ ընթերցած Տերյանը

Տերյանը իմ ընտանիքում

Տերյանը իմ ընտանիքում շատ սիրված գրող է: Մայրիկիս հետ հաճախ ենք կարդում նրա բանաստեղծությունները: Հատկապես շատ ենք սիրում «Մթնշաղի անուրջներ» ժողովածուն: Ամռան Երեկոները, երբ հոգնած ենք լինում հեռւստատեսությունից վերցնում եմ կիթառս, և մի որևէ մեղեդային երաժշտություն նվագում: Իսկ մայրիկս այդ մեղեդու ներքո ընթերցում է Տերյանից մի որևէ բանաստեղծություն: Այդ երեկոները մեր ընտանիքում ամենասիրված և ամենաջերմ հիշողություններով երեկոներն են: Անգամ որոշել եմ երաժշտություն հորինել երեկո բանաստեղծության բառերի համար, քանի որ այն կարդալիս արդեն կարծես երգ լինի:

Рубрика: Русский Язык

Տգեղ կինը/Уродливая женщина

Մի մարդ տգեղ կին ուներ։ Մի օր տեսնելով կնոջը անտրամադիր, հարցնում է.— Ինչո՞ւ ես տրտմել։ — Այսօրհայելուն նայեցի,— պատասխանում է կինը,— տգեղությանս պատճառով անտրամադիր դարձա։ — Դու մեկանգամ նայելով ես այդչափ տրտմել,— չի համբերում ամուսինը,— ես ամեն օր եմ տխուր, որովհետև ամենօր եմ երեսդ տեսնում։

У одного человека была уродливая жена. Однажды, увидев жену грустной, спрашивает,- почему ты грустная? -Сегодня посмотрела в зеркало, и загрустила из за моей уродливости, — ответила жена. — Ты один раз посмотрев, столько загрустила, а каждый день грустный, потому что каждый день вижу твоё лицо ,- не дожидаясь сказал муж.